jag är så lyckligt lottad.

Nu var det längesedan igen :-P Det har hänt mycket sedan sist. Det roligaste är ju att för fem månader sedan blev jag mormor igen. Till en liten kille som fått namnet Erwin :love:
 
Maria och hennes lilla familj bor i Trollhättan så jag har inte träffat denne lille goplutt förrän förra helgen då de var här och hälsade på några dar. Helt underbart. Passade på att samla ihop alla mina barn och deras familjer då. Det är ju inte så ofta vi träffs alla samtidigt. Vi var 15 stycken och käkade Tacos ocn Marängswiss ;-P
rackarns roligt hade vi. Helgen slutade med att jag åkte på denna jäkla influensa som härjar :-( Blev liggandes jättedålig och är fortfarande inte riktigt bra. Glad bara att inte Erwin blev smittad.
 
Mina underbara ungar var hit och försåg mej med mat och annat. Vad skulle jag gjort utan dem. Känner mej så lyckligt lottad att jag har min stora, brokiga underbara familj :love:
 
Gjorde ett bildspel i går kväll från den helgen. Det går att klicka för helskärm, 
Finfrämmande från Trollhättan  on PhotoPeach
 
Ha en härlig måndag. Kramar till er alla .
:love: :love: :love:

KOMMENTARER
Anonym

Så fint :)

2017-02-06 19:46:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback