Halloween.




Hej på er alla. et var ett tag sen sist. Den här helgen sög ju verkligen. Har legat sjuk i en riktig dunderförkylnlng. Inte vad jag tänkt mej, men vad gör man. Höjdpunkten som fick mej att må lite bättre var när vårt lilla barnbarn kom. Då var det bus eller godis som gällde. Hon hade så läcker mask på sej. En mask som blinkade i alla dess färger. Nu är det måndag och jag är fortfarande dålig. Bläääääääääääääääääääää säger jag bara. Det är väl bara att kurera sej och hoppas på det bästa.
Hoppas ni därute haft en bättre helg. Ni glömmer väl inte bort att vara med i min tävling? Den pågår ju till den 25 november.
Ha det bäst och kramizzzzzzzzzzzar i massor till er alla. Här kan ni vara med och tävla. Bara att klicka.                Tävling


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback