Rolig utmaning


Här kommer en ny utmaning. Jag har blivit utmanad av    Arom

Utmaning

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?      Surfa gratis i mobilen varje lör och sön.
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?  Glad alla hjärtans dag.
3. Vilket sms blev du mest berörd av?      Ditt kontantkort har laddats med 200 kr.
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Hej, dina linser har kommit.
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?     Jag har fått en bekräftelse
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?   Jag har fått tid för synundersökning på torsdag.
7. Vad vill du höra mest av allt?    Mamma, jobbar du idag?
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?  Vem är din förebild.
9 Din romantiska replik?  Du har nu under 25 kr.....
10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?    Tack för din beställning

Det här var en lite annorlunda utmaning. Himla skoj. Eftersom jag är sjuk och inte har så mycket ork skickar jag den vidare till de som vill ta den. Lycka till.

KOMMENTARER
Lena

Grattis till dom fina ljusen!Ja Attis försök sluta du med,men gud så jobbigt det kommer att bli,i allafall den första veckan.Men tänk så bra och pigg man kommer att bli.Jag håller även tummarna för dig.Skriv gärna och berätta när du bestämt att sluta och hur det går.Din man var himla duktig!

Kramar

Ha en skön dag!

Ann-Louise

Grattis till vinsten:-)

vicke

den utmaningen kan inte jag göra, jag spar aldrig några sms

2009-02-27 10:56:09
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Lena Svensson

Nää det kan jag aldrig tro :)

Kram Lena

2009-02-27 10:57:45
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Sunni

Kul utmaning! Jag har gjort den nu =)

2009-02-27 11:19:28
URL: http://sunnivas.blogg.se/
Ann-Louise

så rolig utmaning den har jag inte sett förut. kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback