Är sommaren slut nu?????????




Jisses vad veckorna går fort. Har haft fullt upp denna vecka. I måndags hade vi ju kalas här då Lehna fyllde år. Henne firade vi på dagen då hon jobbade på kvällen. Måndagskvällen var jag och firade svärsonen Daniel som oxå fyllde år. I tisdags så var jag med föräldrarna på Noliamässan. Jag köpte en ny väska och lite annat smått och gott. Det finns ju hur mycket som helst. Man ska nog ha en väldigt fet plånbok oxå när man är där :)

I går blev det lite städning och ett besök hos mormor. Hon var inte så pigg i går men som alltid blir hon så glad när man kommer och försöker hålla humöret uppe. På kvällen var Anna och Tobias här med lurvtussarna Penny och Bobby.

De är så jättegoa de här två. Puss på er båda :)
Så fick jag ett gulligt meddelande på Facebook av den här goingen.

Hej mormor! husse jobbar imorgon och matte är hos sin bästis i stan! kan du komma och gå ut med mig före 10 och nån gång vid 13:30? voff voff från BAX =)

Så jag svarade:
Du din lilla sötis. Klart jag vill. Puss från mormor♥

Svaret på detta då :)
Bax skickar en blötpuss tillbaka!:)

Så nu på morgonen har jag varit ute med Bax och deras andra två vovsar Smilla och Izze. Bra med lite motion :)

Kallt har vi här. Bara 13 grader, mulet och småblåsigt. hoppas verkligen att sommaren inte är över ännu. Idag kom äntligen Lehnas tackkort som vi beställt (studenten) så nu blir det att skriva och se till att få dem ivägskickade.
Ha det bäst alla.


KOMMENTARER
Sita

Hejsan. Kul att få ta ut dom en sväng. Här skiner solen men moln börjar dyka upp igen. Ska åka till Nora o klippa mej i em, sen upp en sväng till Thea o snooza. Det är ju på samma gata. Sitter o stickar på sockor nu i Carolina, bästa garnet. Ha det gott. Kramar

2011-08-11 12:32:57
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Snejky

Åhhhhhh, sådana jättefina vovvar....Vill oxå ha en hund, men tyvärr så anser jag inte att jag har tid med det.

Sommaren tar slut fortare här än hemma i Gbg....

Sköt om dig, tjejjen...

Massa kramar..

:love::cool:;-P

2011-08-11 19:09:28
URL: http://ladyzoega.cybersite.nu
zoyababe

Det hoppas jag verkligen inte att den är... här har det ju varit mest skitväder hela sommaren, men nu börjar min semester och jag ska inte tillbaka till jobb förrän om 31 dagar så nu kan den saknade sommaren komma till Skåne. :thumbup:

2011-08-12 09:34:23
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback