Så blev det kallt igen då



I morse var det -11,9 grader ute. Trodde inte mina ögon när jag tittade på termometern. Inatt har jag haft sovkompis här. Den här lilla sötingen kom på besök igår och ville sova över.

Den här bilden togs i söndags på hennes nio års kalas. Tänk vad tiden går. Tycker inte det var länge sedan hon var en liten bebis. Har varit på promenad med henne till skolan nu. Det är så vackert ute trots att det är kallt. Senare idag ska jag hälsa på min lilla mormor som kämpar på trots sjukdom och åldern. Hon fyller 90 år nu i april. Hon är saängliggande men alltid lika glad när man kommer till henne. Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag idag. Fantasin tryter väldiga ibland. Nåt ska det väl bli men vi får väl se vad. Har lite nya sponsorer så jag lägger in några reklam snuttar här.
Barnkläder och babykläder | Försäljning av ekologiska barnkläder | blingo - Snyggt Samvete






Ha en underbar tisdag. Bamsekramar till er alla. :)

KOMMENTARER
roffe

Så du har kommit tillbaka ur din dvala.har du haft mycke att göra.jag håller på tills min dator inte gå.den börja hacka sönder.har inte råd köpa ny.inte fått jobb än snart 2,5år.bara kämpa på ta en dag i sänder.kram

2011-03-29 10:12:01
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Lillemor

Vad kul att du är tillbaka.Kul att få rå om denna lilla raring. Visst längtar man efter våren nu, men kylan vill inte släppa taget riktigt

Ha det gott

Kram

2011-03-30 06:50:36
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
NorbergsBlogg

Ja vädret har en förmåga att ändra sig hela

tiden :-( Men nu skiner solen här :-)

2011-03-30 11:47:33
URL: http://www.norbergsblogg.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback