Inte lätt att hitta felet.


Gomorron alla. Måste få fråga om någon därute använt sej av virusprogrammet PC tools? Köpte det till Lehnas dator vilket visade sej vara en katastrof. Hon började få blåskärmar och datorn stängdes av stup i kvarten. Det var många som gissade på alla möjliga fel. Allt från trasigt nätverkskort till att måsta installera om Windows. Jag satte mej och letade runt på nätet och kom fram till att det nog berodde på detta program. Hon avinstallerade det och sen har datorn fungerat klockrent. Datorn är ju ny så då vill man att den ska fungera. Vilket hemskt väder vi hade här igår. Det stormade så in i bomben och regnade stundvis. På eftermiddagen kom solen fram men blåsten höll i sig. Nu är det sol 14 grader varmt och blåser bara lite. Igår var jag och dotra ute och åt lunch. Efter det gick vi upp till mormor som jag skulle klippa. Hon var inte pigg så klippningen fick vi hoppa över. Mor och far kom oxå dit. De hade med sej en stor kasse rabarber. Mums. Tack för dem.  På kvällen hade vi midddagsgäster här. Jenny, Ida och Emelie. Det hade beställts Tacos och så fick det bli. Tror vi drabbade av matkoma allihopa efter det.

Sen blev det lite tv tittande och surr. Ida hade matteläxa som hon gjorde. De gick hem vid halv nio och då var jag så förbaskat trött så det fick bli soffläge där jag fastnade framför tv:n. Idag ska jag göra ett nytt försök .att få mormors hår klippt. Tjugo över ett ska jag hämta Ida på skolan oxå kommer storasyster Emelie hit och ska äta middag med oss då Jenny och Daniel jobbar i kväll. Nu blir det en kaffesluring till sen lite hushållsvård. Ha en härlig dag och var rädda om er.

Bli medlem på GratisBio.se och få poäng för allt du gör på nätet!




KOMMENTARER
Inger Rozén.Chintoh

:-)Hej!Fin dukning!Nästan som på slottet!Kram,Inger

2011-05-31 10:25:36
URL: http://chintohs.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback