En helt vanlig dag..

Hallojs där ute i världen. Regnigt idag men det blir ljusare och ljusare på himlen. Penny och Skoja är här och håller mej sällskap idag. Så typiskt att det ska regna då. Det är ju så mysigt med blöta sandiga vovsar. Gör inget då jag älskar dem lika mycket ändå. Har tagit fram fisk ur frysen. Det blir fiskgratäng idag. Mums vad jag längtar tills det är klart. Annars en trevlig helg. I fredags var jag hos en väninna. Där bjöds det på vin ,ostar,kex och druvor mm :) Hade en rackarns skallebang när jag vaknade i går morse. Tur nog så gick det över fort. Igår var det bara lugna gatan. Var hos en granne på kvällen. Fikade och surrade. Även det trevligt. Jag ska springa förbi lilla mormor en stund idag och hålla henne sällskap en stund. Sen blir det bara att ta det lugnt mellan hundpromenaderna. Sätter mej med min stickning. Beror på busiga Skoja om hon vill hjälpa mej :) Ha en skön söndag. Kramelikram.
 
Dagens Klokord

KOMMENTARER
Anonym

:-d

2012-10-08 06:43:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback