Jag ser en sol :)

Ännu en vacker dag. -0,5 just nu. Sol och inte ett moln på himlen :-P . Jag har planterat lite blomfrön på morgonen. Surfinia och tagetes som jag sparade frön från i fjol. Hoppas de tar sig då. Veckan som gått har det varit full fart med hundar barnbarn och lite annat smått och gått. Har hunnit med att klippa mej bla ;-). Jag har ju varit livrädd hela veckan att jag oxå skulle åka på magsjuka. Tur nog så har jag sluppit detta elände. I fredags åkte jag med föräldrarna in till Umeå. Handlade på Maxi. Skoj att få se nåt annat än vår konsumbutik (enda affär vi har här). Köpte en köttermometer som jag vart utan ett bra tag. Det har inte funnits här i vår lilla byhåla. Köpte lite vin oxå när jag ändå var i la stada.
 
Jag hade middagsfrämmande här i fredagskväll. Lehna, Nico, Jenny och Ida var här och käkade. Det blev fyllda lövbiffar, klyftpotatis, gräddsås, sallad dressing oxå vitlöksbaquetter. Till dessert åt vi dajmtårta med hallon och grädde. Det var supergott. Sen tror jag att vi alla drabbades av matkoma :tired:. Trevligt hade vi då. Igår var dotra Maria och Hasan och hälsade på. Deras vove fick nio valpar för fyra veckor sedan. Inte en lugn stund kan jag väl nästan påstå. Kvällen avslutades med kaffe hos grannen, lite tv tittande ,lite datanördande och sen sängen. Ha en skön söndag. Kramelikram till er alla :love:.


KOMMENTARER
Sita

God fm. Idag ska vi till dottern som fyller år. Härligt med valpar men så jobbigt med 9 st. Kramar

2013-03-24 09:56:32
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Gilla

Då måste jag säga att vi är bortskämda med butiker både inom mat och allt möjligt annat.

Kram/Gilla

2013-03-24 10:55:38
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Camilla

Ja, helt fantastiskt vackert väder i Umeå med omnejd idag!

2013-03-24 11:03:38
URL: http://millansmemoarer.blogg.se
Inger Rozén

:-)Så trevligt att ha sina kära så nära.Jag hoppas få besök i påsk.Att ingen blir sjuk.
KRAM,,Inger

2013-03-24 11:38:47
URL: http://chintohs.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback