Underbara dagar med nära och kära.

 
Så var julen överstökad för denna gången. Roligt hade vi .. god mat, trevligt sällskap, sång och musik och massor med glada skratt, Här en bild på vår söta tomte. Tydligen har jag varit snäll oxå då jag fick så fina julklappar. resentkort på både Lindex oxh Kapp Al, jäffefina örhängen, pengar, chokladaskar och en cdskiva :-P
Tusen tack snälla ni. mina barn, föräldrar, barnbarn och lillebroren :love:
 
Självklart ska man sitta i tomtens knä
 
Juldagen blev en skön slö/slappardag. På annandagen var Lehna och Erik här på lite julmat.
 
Så lite gottigheter då från annadagens middag.
 
Nu blir det en sväng in i duschen och sen ska jag sticka klart en socke. Ha det bäst alla. Bamsekram :love::love:
 

KOMMENTARER
Kenneth

hoppas att du har en fortsatt trevlig helg

2014-12-28 09:32:16
URL: http://rothvoss.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback