Nytt år Nya utmaningar

 
God fortsättning. Nytt år ocg nya utmaningar ;-P Vi hade en supertrevlig kväll. God mat, mycket surr och glada skratt. Hade min väninna Astrid här. Lite senare kom dotter Jenny och två av mina grannar ;-P Tolvslaget skålade vi in hos grannfamiljen. Enda smolken var ju allt detta smällande. Det lät som de sprängde dynamit. Tänkte på alla stackars djur. Hoppas innerligt att det kan bli ett slut på detta. Några bilder blev det oxå.
 
 
Maten var jättegod. Vi började med en förätt gjord på marinerade kräftstjärtar 
 
Så fortsatte vi örtsostfyllda baconlindade kycklingfileér, potsisrutor, sallad och currydressing ;-P
 
Så avslutade vi med en Pepparkaks/apelsinchesscake och glass;-P
 
Tänk att jag fastnade oxå på en bild 
 
Senare blev det en del andra godsaker som chips, aftereight mm så nu gäller sockerförbud en lång tid framöver. Vintern är ett minne blott. 8 grader varmt och snön har regnat bort.Det snorhalkigt ute, bara is på vägar  och gång/cykelvägar. Tur jag har broddar .
  Dags för lite påfyllning i kaffemuggen nu. Ha det bäst och var rädda om er och varandra. Bamsekram :love:
 

KOMMENTARER
Bibbi

Vad mysigt ni hade det :love:

Här har allt regnat och blåst bort. Ingen halka tack och lov.

God fortsättning på 2015:love::thumbup:

2015-01-01 15:38:01
URL: http://bibsan.cybersite.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback