Glad vovar

Fy så tyst och tomt det var här när jag vaknade. Inga pussande lurvisar. Anna och Jonte kom hem från Turkiet igår kväll och gissa om vovarna blev glada ;-P bara lite trist att Anna blivit sjuk. förkyld så nånting, Filmade när de kom . Det lite suddigt på slutet men lite hopp och studs kan man se;-P 
I tisdagskväll var vi till Lehna och Erik på middag. Lurvisarna fick naturligtvis korv. Sedna tog Erik med dem ut på en långprommis .Här tror jag det blev lite vila.
Då det regnat tre dar i rad så är det ganska sandigt här så idag blir det storstäd och bädda rent i sängen. Kvällen ska jag ägna åt hockey. Det är ju kvartsfinal Sverige-Ryssland. Hoppas de tar sej vidare. Ha nu en skön flygaredag. Kramar till er alla :love: :love:
 

KOMMENTARER
Kenneth

siames hundar :)

2015-05-14 09:38:50
URL: http://www.rothvoss.se
Veiken

NU är det hockey för hela slanten, men jag ska nog bara se Sveriges match!
Vi har en strålande vårdag idag. Vi får se hur länge det dröjer innan regnet öser ner igen! Kramar

2015-05-14 16:01:35
URL: http://www.veiken.se/
Gilla

Det var roligt att få se filmen, när Matte och Husse kom igen. Vi passar ju e Berner Sennen från och till och när hans Matte har kommit hem från nån semester har jag också filmat. Han brukar bli helgalen och skäller ut henne. :-D
Sv. Tack för hjälpen med Kerria japonica 'Pleniflora'.

Kram/Gilla

2015-05-14 22:54:56
URL: http://trebgilla.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback