Tiden går och går .

Hoppas alla mår bra där ute :-P Här har det varit bloggtorka länge nu men ska försöka få ner några rader. Hoppas på lite värme nu. vädret har det varit lite si och så med. Det har i alla fall börjat grönska och en hel del vårblommor har tittat fram :-P Jag har planterat om mina pelargonior som stått i vinterförvaring. Bra då om det blir lite varmt så man kan ställa ut dem en stund på dagarna. Ikväll har jag sått plocksallat. Sår i en ballkonglåda. Det brukar växa så det räcker hela sommaren. Jag hoppas det blir så i år oxå :-P
 
 En del stickande har det blivit. Mössor , sockar och pulsvärmare. Nu håller jag på att sticka en kofta till mej själv. Längtar tills den blir klar. Lite smakprov kommer här.
 
 
I morrn får jag två inneboende lurvtussar hit :-P Matte och husse åker till Turkiet en vecka så det blir hundmys på högsta nivå. Ska bli så roligt så :-P Kylen är laddad med korv. Ett måste, annars får jag så sorgsna blickar. 
Så får man ju en massa motion oxå , vilket är toppen. Nu är det väl inte så mycket mer att hurra för än att hoppa i säng. Ha det bäst och en massa kramar till er alla. Natti natti och suss gott :love: :love:
 

KOMMENTARER
Anonym

:-)

2015-05-06 11:50:11
Gilla

Ja, nu är det snart dags för Pelargonerna att komma ut i friska luften. Jag låter dom stå ute på dagarna och plockar in dom på nätterna för kylans skull.

Sen har vi visst samma slags sysselsättning på kvällarna. Jag virkar eller stickar också och det blir mycket till mina barnbarns barn. Men sen har jag ju virkat och stickat en hel del sjalar också. Det är så avkopplande och avstressande att handarbeta.

Kram/Gilla

2015-05-06 21:54:47
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Kenneth

trevligt o se att du är igång, tur du stickat så mycket då nu när värmen ännu inte infunnit sig :)

2015-05-07 14:29:57
URL: http://www.rothvoss.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback