Dagens teknik

Så blev det onsdag då. I morse var det -13 och nu är det bara -5. Sol och alldeles vindstilla. Den här eländiga förkylningen jag åkt på vill inte försvinna riktigt. Hostar och snorar fortfarande men känner mej lite piggare. I måndags var jag ut för första gången på över en vecka. Jag var helt slut när jag kom hem,
 
Jag har hållit på och gå igenom en massa foton nu i  nägra dar. Satte ihop två bildspel på mina härliga barnbarn.
Det första är foton tagna för snart fyra år sedan. Tyvär kan man inte se dess bildspel på mobiler och Ipads. Man måste ha Flashplayer och det finns inte i dessa prylar idag. Det anses ta för mycket minne och stör ut andra program. Ganska otroligt om man tänker att de skickar folk till månen och mars men en så enkelsak kan de inte lösa.
Jaja här kommer i allafall det första. Det är tvillingarna Victor och Jonathan samt Ida alla födda 02. Så Amanda och Elias födda 04 och 02.
 
Dessa kort är från förrra sommaren och i år. Där finns även nytillskottet Erwin med.
Mina fyrbenta barnbarn fick oxå vara med på ett hörn. Sheltisarna Penny och Skoja. Nakenhundarna Harry och Bruno samt Drevrarna Izze och Smilla
Mina älskade barnbarn on PhotoPeach
Det är på barnen man ser att man blir gammal sägs det ju :-P
 
Nu ska jag fortsätta med mina foton en stund till. Senare kommer mina goa lurvisar Penny och Skoja .
Ha en skön onsdag. Kramar till er alla :love: :love: :love:

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback