Mormor har motionerats till 100%

 
 
Ny vecka igen då. IDag är det 9 grader varmt och blåser som bara den. Just nu är det bara is och stora vattenpölar ute. Inte alls roligt. Elias fipplar med sin telefon (de är lediga från skolan idag) och jag ska försöka ägna mej åt lite hushållsvård :-)
Igår efter intagen lunch (pannkakor beställda) så drog vi ut på Pokémonjakt :-) Vi gick iväg till Storsjöskolan och Storsjöparken. Inne på skolan som även inrymmer badhus, bibliotek , gym ungdomsgård och en massa annat så träffade Elias på några klasskompisar. Det vart en massa Pokèmonsnack.
 
 
Jag då som inte alls är insatt i detta passade på att gå ut och ta mej en prommis. Tog lite bilder i brist på annat Det såg lit skoj ut bland alla cykelställ. En ensam bob var fastlåst så det fanns gott om parkeringar :-d
 
Vi var på vift i två timmar innan det var dags att bege oss hemåt. Pappa Johan kom och hämtade Elias halv tre. De skull åka åka och titta på när storsyrran Amanda spelade innebandymatch. Så på kvällen kom han tillbaks. Blev lite myspys och tvtittande innan vi kröp isäng :-d
 
Ha en skön måndag. Kramar till er alla :love: :love: :love:
 

KOMMENTARER
"mamma"

:love::love:

2017-02-13 14:16:59
Gilla

Jag kan ingenting om Pokémon. Men jag har virkat 5 mössor till mina barnbarns barn. Mönstret hittade jag på själv, sen jag hade sett en sån mössa på en kille.



Kram/Gilla

2017-02-13 15:47:47
Yvonne

Godmorgon!
Du fick en rejäl promenad
Ja det var härligt att resa bort!
Ha en bra dag!
Kram!

2017-02-14 08:01:19
URL: http://skningen.wordpress.com
Marita

Härligt att "låna" barnbarnen emellanåt. Man har inte långsamt och tiden flyger iväg. Pokémon har jag inte provat och vet inte om det blir heller..:-)
Ni har ju fått värmen dit upp,här njuter vi också av "vårvärme" men det lär väl ändra sig fort antar jag eftersom det bara är mitten av Februari.
Kram o ha det gott♥

2017-02-14 11:53:46
URL: http://mitasliv.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback