Natti natti

Helg igen då. Igår kom både Elias och Amanda efter skolan. Så mysigt så. Det blev varma mackor som mellis och senare åt vi makaroner , korv och grönsaker. Jag och Elis tittade på en massa foton från då de var små medans Amanda vilade och grjesade med sin telefon. Senare for hon iväg till ungdomsgården medans Elias bestämde sej för att sova över. Blev lite närmare till skolan då. Han var så lycklig imorse då han inte behövde gå iväg lika tidigt. I morrn kommer han tillbaka och ska bjuda mormor på lunch goungen,
 
Idag har jag umgåtts lite med snabeldraken. Otroligt vad dammråttorna samlas. Tycker att de kan hålla sej någonannastans men de tycker tydligen inte dem. Som tur är får man dem alldeles gratis. Har även varit och inhandlat lite matvaror då kyl och skafferi började gapa ganska tomt. nu är det väl inte så mycket mer att göra än att dyka ner i sänghalmen.
 
Något att tänka på
 
Natt natt och suss gott. Kramar till er alla :love: :love: :love:

KOMMENTARER
Gilla

Så trevligt fr dig att barnbarnen trivs och kommer hem till dig. Det gör inte mina, för de är vuxna och bor i Stockholm de flesta. Jag har ju sju och dessutom har jag barnbarns barn lika många.
Ha det så gott!

Kram/Gills

2017-02-11 11:48:22
Anki

Hej min fina ATTIS.
Jag saknar oxå våra trevliga stunder med skratt och vansinnigt härlig humor.

Kramar i massor

2017-02-11 20:18:48
URL: http://nabbann.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback