Hur får man tiden att räcka till ?


Jag håller på att bli totalt vansinnig. Har helt tappat sömnen. Kom just hem fån jobbet efetr en snabbis till affären. Anna fyller 20 i morrn och vi ska ha hennes kalas här. Jag ska göra en smögåstårta åt henne. Måste städa lite och börjar dessutom jobba klockan 4 igen. Vet i fan hur jag ska få tiden att räcka till. Dessutom åkte gubben till Stockholm i morse.
Kurs i dagarna tre. Så det är väl bara att kavla upp ärmarna och försöka göra det bästa av situationen, men ska jag vara ärlig så skulle jag helst krypa ner under täcket nu. Skita i jobbet och alla måsten som snurrar runt i skallen just nu.
Ni glömmer väl inte att vara med och tävla? Klicka på den här länken http://attisblogg.blogg.se/tavlingar
eller på bilden härovangör Var Med Och Tävla. Ha det bäst och kramizzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER
Daniel

Bara att göra sitt bästa.

Hoppas på bra kalas!

2008-12-08 22:37:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback