Inte många dar kvar nu.



Hej världen. Nu är det inte många dar kvar till julafton. Sitter här med ett sprängande huvud och bihålor som är fyllda med vet inte vad. Har  iallafall fått in granen. Benny har satt på julgransbelysningen så nu ska jag klä den. ( Hoppas du får trevligt på julfesten gubben.) Han har åkt iväg med jobbet på hemligt äventyr. Julklapparna är inslagna och julebocken står och väntar på att få inta sin plats vid granen. Mamma har broderat så vacker julgransmatta till oss.
Det är en fröjd varje jul att få ta fram den. Snart kommer min lilla sessa Ida och ska hjälpa mej klä granen, det blir skoj.
Sedan ikväll ska jag åka iväg till Jonathan och Victor (mina tvillingbarnbarn) och lämna deras julklappar. Ska bli skoj att få krama dom en stund. Det här vart en massa babblande , men håll till godo. Nu ska jag ta mitt snoriga huvud under armen och slänga mej på soffan en stund. Ha det bäst och kramizzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback