Intensiv men härlig helg

 

Kanske inte så bra att sitta och skriva den här tiden, men är man pigg så är man. Det har vart en intensiv men härlig helg. I fredags så var vi hos mor och far . Åt och drack och had jävligt skoj. Spelade Uno och fia och naturligtvis vann
Gubben varenda gång. Kom hem vid halv två. Tack för en trevlig kväll. Lördag så blev det mellandagsrean. Jag min kompis Lamour och min dotter Lena drog iväg till stan. Hittade ett par skitsnygga byxor som jag bara var tvungen att köpa. Det blev lite annat smått och gott oxå. Bilder kommer sen. På kvällen tyckte gubbas att vi skulle gå ut och käka.
Det blev både mat och dryckjom. Hade väldigt skoj . Gick hem från krogen strax före två. Somnade vid fyra och vaknade halv åtta. Förbannat att man inte kan sova lite längre. Dagen avrundades med att jobba då. Inte alltför nice . Var jävulskt mycket folk på jobbet ikväll , så jag kände verkligen att jag levde. Nu är det väl bara sängen kvar då. Natti, natti och kramizzzzzzzzzz

KOMMENTARER
hannah

cool blogg

2008-12-29 01:01:37
URL: http://hannahslife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback