Dessa jävla husmödrar.........



Morrn, morrn. Äntligen har jag sovit ordentligt. Det känns som en evigehet sen. Gubbas kom ju hem från Stockholm igår
kväll. Kanske var det därför . Känns så jäkla skönt att vara ledig idag. Ska passa på att häklsa på morföräldrarna. Dom är ju så mysiga. Satt och surfade runt i går kväll. Kom in på en blogg där en tjej 23år beklagade sej . "Jag blir så förbannad på alla dessa jävla husmödrar som sitter och bloggar, har ni inget liv" Vadå har ni inget liv?  Att blogga är väl till för alla , oavsett ålder.  eller har jag fel?  Aja, hoppas ni får en bra dag. Det tänker jag ha . Ni måste ju bara kolla in denna synvilla.

Kolla bilden nedan!
Fokusera en stund och du kommer att se en giraff!! Det funkar faktiskt!
 
Då ni ändå tittar in så skriv gärna en kommentar, det skulle vara skoj. OBS glöm inte vara med och tävla . Klicka här.
http://attisblogg.blogg.se/tavlingar
Ha det bäst och kramizzzzzzzzzzzzzzzar i massor till er alla.

KOMMENTARER
annsan_s

Läcker giraff, hahahaha. Vart hittade du den ?

2008-12-11 10:03:06
URL: http://annlouises.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback