Farsdag.

Tingeling
Jag kan inte låta bli att förundra mej . För flera år sen bestämde man ju att barnen inom skolan och barnomsorgen
skulle sluta att göra farsdags och morsdagskort. Det finns ju många barn som saknar den ena  föräldern. Pratade nyss
med min äldsta dotter som berättade att barnen hade kommit hem med farsdagskort från dagis igår. Pappa fick dom
direkt. Dom små som inte har nån pappa då. Sånt här gör mej både ledsen och förbannad. Tänk till ni som jobbar med barnen. Det finns så mycket annat roligt att göra . Jag har förresten placerat min blogg på Bloggkartan.se .
http://bloggkartan.se/registrera/25760/umeaa/
 Ha en underbar lördagskväll alla. Kramizzzzzzzzzzzzar i massor från mej.

KOMMENTARER
Anonym

Vad fint det blev ;)

2008-11-10 09:53:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback