Tomten har kommit.


Gårdagen vart lite vedmodig. Tog fram alla adventsgrejor. Vi har haft som tradition denna fredag före första advent när tjejerna kommit hem från skolan har vi haft adventsmys. Jag har en keramiktomte som jag bara älskar. Då dom kommit hem har vi tänt tomten, änglaspelet lyssnat på julmusik och druckit julmust och käkat pepparkakor. Nu är det bara Lena kvar hemma . Igår var jag ensam och fick sitta med min julmust och tomte själv. fy så deppad jag kände mej. Känns bättre idag när övriga familen är hemma. Vi får göra ett nytt försök även om det är fel dag.

Här är han min lilla söting. Jag blir lika glad varje år när jag tar fram honom . Ha det nu så bra och massor med kramizzzzzzzar till er alla.

KOMMENTARER
alexandra

Hej! Allt bra ? Hur blir det med lotteriet nu då ? Har du bestämt dig för något änn?

2008-11-30 12:47:10
URL: http://alexandrari.blogg.se/
Sarah Giercksky

Söt bild :D

2008-12-01 17:22:07
URL: http://sgiercksky.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback