Förbannade hosta.


Börjar dagen med att säga grattis till min älskade mamma som fyller år idag. 72 år ung fyller hon. De reste bort i tisdags så jag får ringa och gratta henne senare idag. Vår familj och brorsans familj ahr köpt en digitalkamera till henne. Den får hon när hon kommer hem. Än en gång Grattis mamma . tänker på dej extra mycket idag. Hoppas du får en fin dag därborta i finland. Massor med kramar från oss här hemma. Vi ses nästa vecka. Kör försiktigt.
Fasen så less jag är. Hostar och nyser så det går inte att sova. Dessutom har jag fått en massa små irriterande  blåsor på tungan. Är så jäkla trött men så fort jag lägger mej börjar hostattackerna igen. Vi som skulle ha tjejmiddag ikväll. Jag och våra döttrar. Grilla dricka lite vin och bara mysa. Det är så typiskt när man planerat nåt. Eftersom jag nu blev sjuk så  bestämde Lena och gubbas att de skulle grilla i går kväll istället. Det blev årets första grillning här hemma. De grillade benfri kotlettrad och majs. Till det åt vi vitlöksskroketter Beasås och sallad.. Det var faktiskt riktigt gott fast jag inte har så mycket smak. Lyckades även hålla mej vaken och se Finalen på Talang 2009. Jag hade hoppats att Erik Linder skulle vinna. Så blev det ju nu inte. Det blev Charlie Caper. Väldigt duktig kille det oxå. Nu ska jag fortätta tycka synd om mej själv en stund. Ska trösta mej med en kanna kaffe. Suss gott på er. Kram.

KOMMENTARER
Fenixmona

Så jobbigt med förkylningar och efterföljande hosta! Hoppas det bättrar sig! kramiz

*tingeling*

God morgon i stugan! Fy för att behöva bli förkyld nu när sommaren är här... ja han ska ju vara här kanske man skulle kunna säga, hihi... Hos oss är det grått å blåsigt värre, blä... ja ja man får hoppas vi slipper regnet om vi har tur :) Grillat är ju så himla gott att åååå baskat att de inte blir av... Å grattis till din mamma måste jag ju så klart säga också, får hoppas hon får en fin dag där hon är just denna dag :) Krya på dig och å en fin fin dag trots allt :)

2009-06-13 07:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt
Becka

God morgon. Tråkigt att tjejkvällen inte kunde bli av. Önskar dig detsamma. Kram

2009-06-13 10:23:14
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Bitte

Grattis till henne :))Vad gott med grillat,synd du inte känner smaken riktigt.Blåsor oxå,var då ett jäkla virus :/ Hua.Krya på sig nu och bra jag fick veta av dig att det är en bra kamera jag beställt.Kramen Bitte

2009-06-13 10:38:59
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Stevie

Godmorgon Attis!



Hoppas att Du strax blir lie Bättre,

ha lagt in " bilder till Dig på min morgon blogg!



Kram

Stevie



PS! Tror Din mamma blir glad för kameran.

2009-06-13 10:51:04
URL: http://.metrobloggen.se/esthonianangel


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback