Spagettiben

 
Gomorron på er alla pigga männskor. Här sitter en som är dödligt trött idag. Det blev en intensiv kväll igår. Sparkade iväg till mina föräldrar och hälsade på dem. Skulle ju hämta lilla Ida hos en klasskamrat. Då de bor granne med föräldrarna passade jag ju på. Det är väl ca 3km. Hem och fixade middan.
Sen blev det lek och Bolibompa. Strax efter sju sparkade vi hem till Ida. De har två hundar som var väldigt nödiga då vi kom. Först ut med drevern Isse , hundbyte till Vosthen Bux. In snabbt för att göra ordning Ida fär sänggåendet. tur jag kom ihåg glasögonen annars hade det inte blivit nån godnattsaga. Halv tio kom Jnny hem från jobbet. Så då var det bara att sparka hemåt.  Jag är ju så jäkla allergisk, så då jag kom hem var ögen svullna och kliade . Näsa rann och rinner fortfarande. Var trött som rackarn . Så typiskt att gubbas jobbade i går kväll . Annars hade hann fått skjutsa hem oss. Idag ser jag ut som en prickigkorv i ansiktet och det kliar som faen. Benen känns som dallriga spagetti. Blev ju en massa kilometrar igår.
Ska hämta Ida på fritids idag, men ikväll ska hon få sova över här. Gubbas fyllde ju år i Tisdags , men var tvungen iväg på kurs på kvällen . Det blir kalas i kväll i stället. Så då får sessan stanna kvar här oxå far jag med henne till förskolan i morgon bitti. Får ju motion i vrja fall. Ha det nu toppen och kramizzzzzzar till er alla.

KOMMENTARER
Matilda Östman - the life of

Godmorgon vännen!

Roligt med kalas, antar att det blir god tårta och annat gott :)

Allt bra med dig idag förutom skakis i benen ;)?

Kramar

Matilda

2009-03-12 09:27:28
URL: http://matildaostman.blogg.se/
sannof

Ja man får bra med motion av att gå hit och dit... hahah det göt jag oxå varje vardag när det ska hämtas och lämnas barn i skolan och på aktiviteter... Har ju oftast inte tillgång till bil... Men man får se det possitiva... kram och ha det gott i dag..=)

Jeanette

Fy vad jobbigt jo hostan är kvar annars är allt bra... Ska hämta våran hundvalp i morgon =)

2009-03-12 09:35:37
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Myntdrottning

Men ojsan.. Är det hundarna du är allergisk mot? Du fick då en rasande massa motion, haha! :)

Jodå, tack, jag mår mycket mycket bättre nu!

2009-03-12 09:41:23
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan
Jeanette

En liten blandras hund =) fin bild på honom på bloggen han heter Bonzo =)

2009-03-12 10:03:25
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
sotma

Inte lätt det där allergisk o motion, men ny dag o nya tag, ha en solsli dag ..

2009-03-12 10:07:43
ulle

Det lät som om det blev flera mils motion under gårdagen!Själv har jag faktiskt gått till jobbet idag, efter mitt missöde i gårkväll. Inget ont som inte har nåt gott med sig heter det ju..

Hoppas ni får ett bra födelsedagsfirande i dag då.

2009-03-12 10:19:26
URL: http://makrames.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback