Fredagsfräckis


Den med äldreboendet
Garvar åt en bra fredagsfräckis

Gamla Svea på äldreboendet hade blivit förtjust i sin granne Albert. Till slut tog hon mod till sig och frågade om hon fick komma in på Alberts rum på kvällen och titta på TV.

"Det går bra", sa Albert, " men då får du allt lov att hålla i min PetterNiklas en stund".

Kan jag väl göra, tänkte Svea och började tillbringa kvällarna hos Albert.

Ända tills Albert tröttnade och började uppvakta Ester istället.

Svea blev väldigt sårad och ledsen.
"Varför gör du så här?", frågade hon. "Vad har Ester som inte jag har?".

"Parkinson", svarade Albert!


Glöm inte att titta in på Bloggplus.se. Tjänsten är helt gratis.
Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar. OBS Metro godkänner inte detta för sina bloggare.
.
Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Stevie

Nej men fy skäms på sig unga dam,

jag blir alldeles röd om öronen.



Kram

Stevie

biggan

hihi, ja nu vart det annat. konstigt ibland. nytt inlägg huxflux, och jag behöver inte skriva någonting. kanon vet ja.

hahaha den var kanon, historien. fast man ska väl inte skratta åt andras sjukdomar. men den var bra. kramar biggan

2009-09-11 12:37:52
URL: http://www.metrobloggen.se/biggansblogg
Stevie

Må vara att Du är 55, men Du uppför Dig inte så,

och tur är väl det.

Och vad är egentligen 55 mer än en siffra i

stattistiken och på pappret?!



Kram

Stevie

carina

hahahaha blir det så när man hamnar på ålderdomshemmet tro?? fniss

kram

2009-09-11 21:28:17
URL: http://metrobloggen.se/smilecara


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback