Jag drabbades av skrivtorka.....

Hallojs på er. I helgen har jag haft lite skrivtorka. Men det är väl sådant som händer. Det har vart fina dagar och regnat på nätterna. I går var jag och min mamma hos mormor. Efter det åkte vi till kyrkogården och satte silverek och ljung på min älskade morfars grav. Efter det blev jag alldeles spak. Har fortfarnade svårt att acceptera att han ligger där. Varje gång jag ser hans namn på gravstenen börjar jag tokgråta.  Då jag kom hem kändes det genast bättre. Jag minns min morfar med glädje och är så tacksam för varje stund jag fått med honom, men just denna bit är fortfarande svår. På kvällen åt vi en god middag bestående av Fläskfilé, vitlökskroketter, beasås och sallad. Till det gjorde jag fyllda tomater med champinjonstuvning och riven ost som jag stekte i ugnen. Det blev gudomligt gott. Sen latade vi oss bara framför tv:n Blev lite snask och dip oxå under kvällen Onyttigt men gott.  Idag har jag vart ute och tagit bort alla halvdöda blommor. Gubbas har åkt iväg och hämtat täckställningen till båten. Hon ska väl snart upp ur vattnet nu. Ha en fortsatt skön söndag alla. Kramen.



Glöm inte att titta in på Bloggplus.se. Tjänsten är helt gratis.
Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar. OBS Metro godkänner inte detta för sina bloggare.
.
Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Emma

Ja det var kul :)

Den utsikten hade jag velat se igen.

Kram

2009-09-13 12:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Marita

Ja så där kan jag känna när jag står vid mammas grav.Hon kan inte finnas där,för hon´ska ju vara hos mig.Visst är det svårt ibland.

Vad mysigt ni hade igår kväll.Det är fint att kunna ha det så.

Ha en underbart skön höstdag.

kramiz!

2009-09-13 12:41:34
URL: http://www.metrobloggen.se/pussnosar
alias

Blir skrivtorka här åxå ibland. Jag tror att man får det naturligt för att man ska vila lite från bloggen då å då kanske ;D

Kram som räcker hela dagen!

2009-09-13 14:03:03
URL: http://www.metrobloggen.se/alias


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback