Äntligen lite piggare men flygkaoset består.





Hej och hallå. Det här är första dagen på ett bra tag som jag inte känner mej dödligt trött. Det känns så underbart härligt.  Jag har suttit och fökjt askmolnsprognoserna sen tidigt i morse. Det är ju meningen att föräldrarna ska flyga hem från USA idag men ännu vet vi inte. Enligt sista prognosen så har askmolnet nu delat på sej så en en del är på väg västerut mot USA och den andra halvan är på väg norrut.  Sist jag pratade med mor hade de fått någon uppgift om att ev flyga till Oslo och sedan på något visa komma sej därifrån. En evinnerlig kaos och oreda.
Flygplatserna stänger ju och öppnar ideligen så nu är det bara att vänta och se. Vädret här idag är si så där. Solen lyser och det är  5 grader varmt i skuggan. Dock så blåser det småspik ute. Nu ska jag fortsätta spåna i flygprognoserna för dagen. Den här sången Lykkeliten var min favorit när jag var barn. Jag gick omkring on sjöng den nästan alltid. Det här är en lite nyare version med Carola. Tjingeling och massa kramar till er alla.


Skapa din egna tv-tablå helt gratis!
Vill du ha gratis biobiljetter?

Spela Travian på nätet? Det kostar inget och är väldigt skoj.

Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Ellis

Vad skönt att du är piggare idag, jag var faktiskt lite mer vaken imorse! =)

Promenerade till jobbet, skönt men det blåser småkallt idag!

Hoppas du får hem föräldrarna och att du får en fin dag!

Kramar

2010-04-21 10:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Lillemor

Skönt att höra att du känner dig piggare. Hoppas att det löser sig för dina föräldrar

Snöblandat regn har vi oss mig i dag

Ha det gott min vän

Kram

2010-04-21 11:44:11
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Sita

Här sa dom på radion att Arlanda skulle öppna för fullt ikväll. Kram

2010-04-21 18:06:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Sita
diana

Skönt att du är bättre. Ha en fin kväll ;)

2010-04-21 20:30:23
URL: http://www.metrobloggen.se/diana


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback