En vecka närmare våren.

  Rackarns vad veckorna går fort. Snart är denna månad över och vi är ett steg närmare våren. Lite småkallt är det idag. -9 men som tur är blåser det inte. Gårdagen ägnade jag mej åt lilla fröken Ida. Hon var här från 1 tills klockan 7 igår kväll. Hennes stora idol är Michael Jackson och igår var hon verkligen honom. Fick söka fram kläder som hon klädde ut sej med. Enda som saknade var en hatt. Sen spelade hon här så det bara dånade och gjorde den berömda Moonwalken utan problem. Innan hon for hem packade hon ner kläderna och stoppade i tre av mina gamla väskor. De ställde hon under databordet. Hon kommer tillbaks i morgon och då blir det mera Michael. Kusin Amanda kommer nämligen i morrn och ska vara här tills på söndag så det då blir det massa bus och mys. Amanda är ju inte här så ofta eftersom de bor så långt härifrån. Det ska bli jätteskoj. Vi har låtit julgranen stå kvar(konstgjord) så får de ha julgransplundring i morrn. Jag längtar så.

Jag har fått en award av goa rara leontina  . Tack snälla rar för den.


A: Kopiera awarden på er blogg!
B:Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!
 Nu har jag gjort A och B.
Så tar vi C då.

1.Jag har inte lyckats sluta röka
2. Jag biter på naglarna.
3. Jag är en riktig nattskata.
4. Jag dricker alldeles för mycket kaffe.
5. Jag älskar att sticka.
6. Jag gör egna egna mönster.
7. Jag är blyg.
Då jag tycker det är jobbigt att välja ut vem som ska få awarder så skickar jag den vidare till alla som vill ha den.

Ha en skön dag denna fredag. Kramizar till er alla.


KOMMENTARER
Mia64

Godmorgon!

ja de är så härligt impulsiva de barnen.Ha en mysig helg/Kram

2010-01-22 09:58:34
URL: http://mia64.blogspot.com/
cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Tack så mycket vännen :) Kram!

2010-01-22 10:02:11
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Mi

God förmiddag! Är det barnbarnen du skriver om? Mitt ena barnbarn är också tokig i Michael. Han har ju faktiskt gjort många bra låtar tycker jag men för övrigt vet ja inte om jag är så förtjust i honom. Kul att barnen har någon idol i alla fall. Det är kul att titta på barnen när dom härmar Michael. Ha en fin dag. kramar!

Yvonne

Oj då Hemliga resor ;)Här har de en massa aktiviteter.Resor,Boul,sång linedanse.seniordans,sygrupp,canasta,stavgång ,läsgrupp,vattengympa vanlig gympa bowling m.m.Förstår att det blir fullt upp med "busiga" barn..Kram!

Kram!

2010-01-22 10:05:57
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Frogprincess

Det är inte dåligt att kunna moonwalka!!!

2010-01-22 13:15:38
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
ansepanse

att du är blyg, skulle jag aldrig tro

vad kul att få ha sina barnbarn hos sig lite-njut

kramar

2010-01-22 17:05:10
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Sita

Hejsan. Inga award till mej. Men jag har slutar röka. Om några dagar är det tre år sen. Skriver ett inlägg då. Kram

2010-01-22 17:40:40
URL: http://metrobloggen.se/Sita


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback