Ny dag, nya moln.




Gomorron denna mulna måndag. Här har det snöat hela helgen även i datorn har det vart skitväder.  Jag gav upp i lördags. Nätet har varit lika vidrigt som snön och blåsten vi haft. Förutom det det har det varit en bra helg. I lördags var jag hos min mormor på dagen. Efter en god middag som gubben gjorde på kvällen gick vi ner till byakrogen och drack en Irish Coffee och ett par öl. Fortsatte sen till ett par goda vänner och hade det bara trevligt. I går hade Ida kalas för sina klasskompisar , så då var jag där och hjälpte till lite med kalasaet. Det är så skoj att se alla dessa söta små tjejer.
Spännande är det att få paket.

Dags att blåas ut ljusen i tårtan

Söta små tjejer här.

Moromor själv skulle oxå förevigas.

Det lektes, sjöngs och fiskades i dammen. Full fart på tjejerna. Nu väntar jag bara på mitt tyg så jag får sätta igån och sy mina gardiner. Det tar ju en stund och jag vill ha upp dem innan torsdag så påsken börjar.  Hopppas ni haft en bra helg. Kramen till er alla. Här kan du spela gratis Bingo. Det är bara att registrera dej så får du spela 10 rader per dag.

Söker du presenter? Då ska du kolla in detta.

Här hos MYSTICA hittar du roliga grejor både till henne, honom och hemmet.


Vill du rösta på min blogg kan du gör det här.
bloggstarts Topplista

KOMMENTARER
Sita

God morgon. Skallebank o hosta här idag. Ska till stan o serva bilen nu. Kramar

2010-03-29 08:13:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Sita
rolf

God morgon.vad söta tjejerna var.då hadde du fullt upp med dom.var det ett barnbarn som fyllde år.så du hadde kalas hos dig.ha en skön dag.kram

2010-03-29 08:25:16
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Lillemor

Vad tråkigt med all snö ni får.Vad mysigt att gå ut på krogen och dricka Irish Coffee och öl det är alltid kul. Vad söta små tjejerna är och vad kul med kalas

Kram

2010-03-29 08:33:22
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
sannof

Härligt med barnkalas... vilken glädje.. klart mormor ska va mä på bild.. Ha nu en toppen måndag..=)

Hebbe

Morsning,,ja det har krånglat rätt mycket på Metro,det är därför jag testar på Blogger,,har ej bestämt än om jag ska byta,,man är ju rätt så inkörd på Metro..Haé Kram

2010-03-29 08:59:54
URL: http://www.metrobloggen.se/boda


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback