Frukost.



Vad härligt det är när man ser hur snön försvinner. 3 grader varmt är det och varmare ska det bli. Har just ätit frukost. Det är något som jag alltid haft svårt för men nu måste jag. I och med att jag måst börjat med blodtrycksmedicinen som jag ska ta på morgonen. Den ska tas till frukosten. Jag sväljer och sväljer och intalar mej att det går så bra så. Igår var jag och hälsade på mina föräldrar efter att hyresvärden vart här och fixat avloppet.  Hade den där hemska avloppslukten i näsan hela dagen. Tror han fick upp ett kilo gegg därifrån. Fick med mej rökt sik hem. Det är så förbaskat gott. gjorde mej en stor macka med varm sik på lagomt till Körslaget. Det är ju bra körer allihopa men igår höll jag nog på Team Gabriel. Ska bli spännande och se vem som vinner denna omgång.
Kämpar på med rökningen gör jag här. Har inte slutat ännu men minskat ner ordentligt. Måste ta mej i kragen och sluta helt och hållet. Bara hoppas att det inte blir allt för många magar som gungar då. Dags nu för lite kaffe sen ska jag ta mej en promenad och vara lite nyttig. Ha en ljuvelig söndag :)
Kramelikram

KOMMENTARER
Lillemor

Kämpa på med rökningen, jag la av för 3år sen och det var det bästa jag gjort men det var svårt många gånger

Hoppas att du får en skön promenad

Ha en bra söndag

Kram på dig

2011-04-03 10:35:07
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
ansepanse

vi har +10,1 men det regnar, vad bra att hyresvärden kom och fixade avloppet, jag håller tummarna för att du ska lyckas sluta helt och hållet med ditt rökande, det skulle nog vara bra för ditt blodtryck också

ha en fin söndag vännen - bamsekramar

2011-04-03 11:38:08
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Yvonne

Ingen snö här och 12,2 + nu....Ha en skön söndag du med.Kram!

2011-04-03 11:44:43
URL: http://skningen.wordpress.com/
carina

Skönt att dom kunde fixa avloppet så snabbt :)

Att bo i den stanken är inte kul :(

Ha en fin dag!

Kramen♥

2011-04-03 12:00:53
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback