Vi ses på Blåkulla :)



Hallojsan. Snart är det dags för årets färd till Blåkulla. Ni har väl servat kvasten hoppas jag. Själv flyger jag på torsdag och hoppas att får träffa många av er där :) Här stormar det idag så det riktig dånar. tur att solen tittar fram annars skulle det vara trist. Jag har Ida här idag. Vi har just ätit risgrynsgröt och nu sitter hon och påskpysslar.
Lehna (dotra) har varit på arbetsintervju för sommarjobb på servicehuset nu på morgonen. Hon ska tillbaks imorgon klockan 07:00 för att prova på. Nu är det bara att hoppas, hoppas och hoppas. Det är inte lätt att få jobb idag för dessa ungdomar.

Lite nyheter från Felix som gör det goda godare.

Nya kondommärkenFELIX kondomer: Gör det goda godare

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig

GEVAILIA kondomer: När du får oväntat besök

NOKIA kondomer: Connecting people

OLW kondomer: För att du älskar det goda

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder

LIBERO kondomer: Det känns tryggt

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det

PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av ledande uppfödare, köttiga bitar rakt igenom

GINSANA kondomer: Orka mer

GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum

LOREAL kondomer: För det är jag värd

GORE TEX kondomer: Guaranteed to keep you dry

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning

ERICSSON kondomer: Its all about communication

MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today

ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen

PRINGLES kondomer: Once you pop, you cant stop

BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken

Ha en skön måndag och var rädda om er.




KOMMENTARER
Sita

Klart vi ses på blåkulla. Vi startar oxå på torsdagen här från byn. Haha om kondomerna. Blåser lite här oxå, men det är skönt i lä. Kram

2011-04-18 12:33:24
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Lillemor

Klart att vi träffas på Blåkulla. Hoppas att din dotter får sommarjobb. Den med kondomerna var bra

Ha det bäst vännen

Kram

2011-04-18 13:45:16
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Lena

Hej vännen!

Glad påsk på dig.:-)

Allt bra här och jag hoppas att det är så för dig oxå:-)

Kram!

carina

Jag tror jag hoppar över Blåkulla i år!

Men du ska ha en fin resa :)

Kramen vännen♥

2011-04-18 15:12:48
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Stevie

WHISKAS Kondomer: Om Matte själv får välja!

:bigeyes:



Hoppas det är OK att jag norpar dessa och publicerar dom till helgen! Har Hjärnsläpp just nu :rolleyes:



Kram

Stevie

:tired:

2011-04-18 23:26:40
URL: http://esthonianangel.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback