Drömmar om att starta eget.


Sitter här och tänker på en dröm jag har haft sedan barnsben. En dröm om att Starta Eget. En liten butik där jag skulle sälja garner i alla dess former. Hur många är det inte som har sådana drömmar . Det har dock aldrig blivit av.
Okunskapen är stor och ekonomin liten. Idag kan du lära dej om hur du går till väga online. STARTA EGET är inte så svårt som man tror. Det gäller dock att ha de rätta kunskaperna. Här kan du läsa och få de kundkaper som behövs. Gå in här om du funderar på att Starta Eget där får du reda på allt du behöver veta. För många är det en stor möjlighet. För mej får det nog stanna vid en dröm.

Man ska aldrig sluta drömma. Jag fortsätter att drömma och under tiden läser jag vidare och försöker lära mej allt jag behöver veta. Det bästa att jag kan sitta vid datorn och studera detta. Det kan du oxå. Inga krångliga telefonsamtal där aldrig någon har tid att svara. Bara att läsa, klicka vidare och läsa och lära mer. Man får säga vad man vill men nog är internet bra många gånger. Kika in på sidan och få dina kunskaper nu.

KOMMENTARER
Nettan

Varför gör du inte som jag - starta en enskild firma ?! Du behöver inga pengar från början och börjar från början.



Jag har också haft en dröm att starta eget väldigt länge, och nu har jag fått igenom mitt firmanamn och fått en FA-skattsedel.

Nu e de bara att sätta igång.



kramiz

2011-08-11 20:45:32
URL: http://hasselby.blogg.se/
Sita

God morgon. Kul med garnaffär, har en vän på FB som har en. Men vad garnerna är dyra. Tänkt unna henne lite men mycket dyrare där än här. Hon har i Nora. Kram

2011-08-12 07:38:58
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
fenixmona

Nej, drömma ska man alltid göra...annars blir allt livet trist! Kramiz

2011-08-13 08:28:58
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Barnens Hjältar

Varför inte? Jag tror handarbete kommer tillbaka mer och mer. Numer är det trendigt att virka,, sticka och brodera och liknande. Gör slag i saken om det är möjligt!

2011-08-13 19:45:09
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback