Ett par skojsiga dar




Vilket rackarns eländigt väder vi har. Igår var det -24 idag är det -5, snön yr och det stormar. Jag har haft ett par datorfria dar och försökt att bara ägna mej åt mej själv. I fredags var jag bortbjuden på middag. Det var så skönt att få sätta sej vid dukat bord och bara ha trevligt. I går kväll var jag hos min dotter Jenny och hennes familj och blev bjuden på middag där. Det passade bra då Lehna skulle till sin far på middag. Medans jag var där kom oxå två till små barnbarn på besök . Jätteskoj. Jag har ju både tvåbenta och fyrbenta barnbarn :) På kvällen kom Anna med sin lilla söta Penny. En Shetland Sheepdog. Jag var vovevakt medans hon var ute på galej. Det blev varmt i sängen med den lilla sovkompisen. Proppade i mej ett par allergitabletter innan hon kom så det gick bra.

Här är en bild på det lilla charmtrollet.


Fast jag haft ett par ganska datafria dar har jag läst era kommentarer. Jag ska bättra mej och svara på dem så snart jag hinner.  Tack alla för er värme och ert stöd. Jag har i allafall sovit ganska gott ett par nätter nu och kännt mej glad och ganska avslappnad under helgen som gått. Ska ta och dyka ner i diskbaljan nu, sen ska jag lägga mej och läsa en stund :) Natti,natti och suss gott. Bamsekramar till er alla.


KOMMENTARER
Anki

Ja, häääärligt med lite egen tid.

Kraaaaaaaaaaaamar i massor till dej

2011-01-17 07:01:46
URL: http://nabbann.blogspot.com
Sita

Morsning. Skönt att du fått en trevlig helg. Nästa helg blir jäktig för mej, ska ha lillan här då. Länge sedan jag hade så smått här ensam utan mamma. Men det ska gå. Kramar

2011-01-17 07:46:47
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Ellis

Skönt att du har haft en fin helg! =)

Vädret har verkligen varit omväxlande, skönt med en snöfri dag idag!

Kram Elenor

2011-01-17 12:32:05
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Barnens Hjältar

Vilken bedårande liten hund :-)

Ingen stress, ta hand om dig!!

2011-01-17 14:19:30
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback