Inte ofta jag tittar på fotboll.





Åter en dag med ruskväder. Det har regnat hela morgonen. Nu är det uppehåll men grått och blåsigt. I går kväll var jag och tittade på fotboll hör och häpna. Vi hade släktingar här från Lycksele varav en av kusinbarnen spelade och hennes mamma och farmor var med. Det var så länge sedan vi träffades så det var skoj. Kallt var det så vansinnigt. Det blev en rask promenad hem efter att ha stått ute i kylan i nästan tre timmar.

Nu måste jag nog sätta igång och baka lite innför det kommande studentfirandet. Måste bara få lite energi. Vet inte riktigt var jag ska hämta den. Någonstans finns den nog. Tjugo över ett ska jag hämta Ida på skolan. Får väl se vad hon vill hitta på denna dag. Hon brukar alltid vara full med ideér.

Här kommer ett litet tips. Jag är medlem här hos Gratisbio. Här kan du lätt få poäng och Gratis Biobiljetter. Bli medlem du oxå. Det kostar inget.


Nu ska jag springa ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tvättid. Skulle behöva tvätta lite. Ha en bra dag och var rädda om er.


Bli medlem på GratisBio.se och få poäng för allt du gör på nätet!




KOMMENTARER
M E R E I

- nice!

2011-06-01 13:08:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Stevie

;-)

Här blåser det som sjutton!

:mad:

Hoppas allt är bra med Dig! :-P



Kram

Stevie

:tired:

2011-06-01 16:14:16
URL: http://esthonianangel.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback