Har sommaren kommit nu??????



Vilket underbart väder vi haft de senaste dagarna. Ser ut som det ska fortsätta oxå. I går var det halsonda borta för att idag ha kommit tillbaks. snorar och nyser som faen oxå. Jag tror det är pollen allergin som spökar.

Jag varts å glad igår. Jag hade anmält mej till en tävling hos Lensway om ett par gratis glasögon. I går så fick jag detta mail.
Grattis! Du är en av de 1000 personer som får ett par gratis glasögon från LensWay! Det känns så bra så. Brukar aldrig ha tur och vinna något.
Nu tänker jag dela med mej av några bilder som jag fått från dottern Annelii i vindeln. Hon är en riktig turgumma. I vintras var hon med i en tävling om en kälke hos Pågen. Den vann hon. Nu har de haft en ny tävling om en jättefin skrinda, den vann hon oxå.
Lilltrollet Elias är överlycklig över den skrinda.



Fiska är jätteskoj.


Här låtsas sötnosarna Amanda och Elias att de klipper gräset.


Annelii har planterat massor med olika växter. Bla har hon gjort den här mysiga rabatten. Ska bli spännande att se när allt börjar blomma.


Så här vackert bor de. Inte utan att man blir lite avis.


Nästa vecka kommer de förhoppningsvis hit och våldgästar med övernattning och hela rubbet. Ska bli så skoj så.
Tack för alla goa krya på dej kommentarer. Ska svara så fort orken infinner sej igen. Ha en toppendag och njut av solen.




KOMMENTARER
carina

Visst njuter vi av solen :)

Hoppas du piggar på dig snart!

Ha det gott vännen!

Kramen♥

2011-06-30 12:27:51
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Mi

Inte det minsta avis, haha. vilken tur du hade då. Jag har flera gånger tänkt klicka in på den länken men avstått för att jag aldrig vinner.

Önskar dig en fin sommar Attis. Kramar!!

2011-06-30 13:42:25
URL: http://nykternu.bloggplatsen.se/
Vicke

Grattis, vilken tur du hade, ha en fin kväll nu

2011-06-30 18:04:50
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/
Sita

Hejsan nu har hösten kommit med regnet. Nej jag bara sköjar, men just nu kommer det iaf en regnskur. Kram

2011-06-30 18:46:28
URL: http://siitasblogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback