Det kanske kommer en vår.



God kväll på er alla. ska försöka skriva ner några rader här. Dagarna går och våren närmar sej. Det har varit en jobbig tid senaste månaderna. Denna separation har tagit knäcken på mej toralt. Jag har så svårt att hitta tillbaka till mej själv. Svårt att finna någon glädje i det jag gör. Jag försöker på alla sätt och vis men det surrar i huvudet hela tiden. Nu gruvar jag för sommaren. Gruvar för allt som inte kommer att göras som vi alltid gjort. Alla båtresor främst då. Men det får bli som det blir. Har  dessutom fått skyhögt blodtryck så nu måste jag äta medicin för det. Det kanske ger sej så småningom. Jag har trots allt mina små glädjestunder och det är när jag barnbarnen hos mej. Det små sötisarna gör att jag orkar kämpa vidare. Skam den som ger sej sägs det ju.
Hoppas ni alla mår bra. Tack för allomtanke ni visat mej. Har bara inte orkat svara på alla kommentarer. Det kommer nog det oxå så småningom ska ni se.  Ha det bäst och var rädda om varandra
Bamsekramar från mej.


KOMMENTARER
Stevie

Godmorgon Attis! :-d



Låter inte alls trevligt :-(

men det är fint att Du kämpar vidare :-) .

Fast jag förstår inte varför man separerar när man kommit upp i barnbarnsåldern. Min storebror fick väl prestationsångest på 90-talet. Han var gift med en underbar tjej, och kom hem på besök hos mamma med en ny flamma på ålder med hans dotter. :rolleyes:

Är det det som kallas Gubbsjuka?! :question:



Önskar Dig god bättring, snabbt tillfrisknande, och blir glad att höra av Dig när Du får lust och tid att besöka bloggar igen med kommentarer. :love:

Ha en Fin Måndag! ;-)

Kram

Stevie

:tired:

Sita

God morgon Attis. Kul att du skriver en rad här. Hoppas du mår allt bättre o kommer igen. Ha en fin måndag nu o våren är på väg. Kram

2011-03-28 07:51:02
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Barnens Hjältar

Åh vännen, vad tufft du har det. Inget roligt när livet förändras så dramatiskt. Kramar i massor och skönt att se ett livstecken i varje fall. Stressa inte på nu och ta din tid!!

2011-03-28 11:16:17
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Maggan

Hej!

Det tar sin tid..Detta är en sorg som är jämförbar med nära anhörigs bortgång..Olika faser i sorgen som du ska gå igenom..Detta blir ju första vår och sommar som blir annorlunda för dig..julen har du ju gått igenom..En vacker dag ser du ljuset igen..Jag lovar..Låt det ta sin tid och ta "EN DAG I TAGET"



Kram/M

2011-03-28 16:55:24
URL: http://mittnyalivnu.blogspot.com/
Slingersnoken

Åhh vännen vad jobbigt du har det.

Du har en bit kvar, men det är skönt att du har dina barnbarn, dom blir ju som "lycko piller"

Jag hoppas verkligen att du finner en bra balans i livet och att du börjar känna dej starkare och må bättre i dej själv.

Jag hoppas att ditt bodtryck blir bättre och att du eventuellt kan sluta med medicinen.

STORA kramar till dej vännen.

Kram M

2011-03-29 23:54:30
URL: http://slingersnoken.bloggplatsen.se
Mi

Hejsan! Kul att höra från dig igen. Jag förstår att det är kämpigt och att det kommer att vara så en tid framöver. Låt det ta den tid som behövs. Nu får du försöka att hitta på andra minnen som du kan tänka på framöver.



Kramar!!

2011-03-30 18:19:34
URL: http://nykternu.bloggplatsen.se/
annelii

sommaren kommer att bli underbar. Du får tänka så. Hoppa på bussen och komma upp och hälsa på oss ett par dagar. Gå längs älven, fiska och bad i Abbortjärn som på tempen är mycket lik Abbortjärn i Bratten =)

Älskar dig. Vi ska nog se till att det blir en underbar sommar =)

2011-04-02 15:28:48
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback