Full rulle och massor med gofika.



Måndag hela dagen dessutom :) Det känns att hösten är på väg. Det är grått ute 16 grader varmt. Det blåser och är fuktigt och löven börjar dala. Har just kommit hem efter att ha cyklat med Ida till skolan.

Om ni klickar på den här bilden får ni se något skoj. Min goe bloggvän Stevie har gjort en filmsnutt med mej och David Hassselhoff. Vi har skrattat så gott här åt detta. Tack vännen. Klicka på bilden så ser ni filmen :)


Två bilder fick jag oxå av Stevie. Så fina så.


I lördags var det full rulle här.Min väninna Astrid var här. Som vanligt blev det en massa surr, skratt och fikande. Maria och Hasan kom med mitt nya barnbarn. Den här lilla sötingen.


Kisha heter hon och är så rackarns go och söt.

Precis då vi stoppat i oss en massa gott fika ringde Anna. Hon och Tobias skulle komma förbi och bjuda på fika. Anna hade bakat mockarutor och drömmar. Bara att fortsätta stoppa i sej då. gott som bara den var det.
Så till sist kom Jenny och Ida. Ida sov över här. Jenny skulle börja jobba sju på söndagsmorgon och pappa Daniel är ju borta på älgjakt. Ida hade köpt en 3D tidning med underbara bilder på Fiskar , koraller, sköldpaddor och en massa annat skoj. Anna tog på sej de medföljande glasögonen och blev så söt :)


Jenny har fullt upp med att kolla vem som är brunast av oss två. Hon blir så retad över att jag är brunare än henne :) Hör till saken att jag aldrig solar . Fota måste hon absolut.


Vi hade en heltrevlig kväll. Synd bara att äldsta dottern Annelii bor så långt bort. Det var bara hon som saknades på lördagskvällen av syskonskaran.  IDa har sovit här inatt oxå. Jenny jobbade till nio i går kväll och började sju imorse. Hon har i vanlig ordning pysslat och donat. Nu ska jag ta och bädda ihop sängen och plocka undan lite Ida grejor. Ha en härlig dag.
Bamsekramar till er alla.



 

<



KOMMENTARER
Kathrin Hägglund

Hahahaha, så fick man sig ett gott skratt. Filmen var bra,haha. Fin skådespelartalang,hihi.

Det är lite konstigt med den svart/rosa flygaren, den sitter fortfarande kvar på samma plats. Den kanske blev lika rädd som mig och inte har återhämtat sig än./Kram

roffe

Jag märker att du haft fullt upp.vilken go hund valp det var.Du kör med som på tv GOFIKA.Gilla dina barn och vänner få gofika.ha en fin dag.kram

2011-09-05 11:52:05
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Lillemor

Haha,Filmsnutten var rolig och även roliga bilder.

Så söt den lilla raringen är. Mysig helg har du haft med dina nära och kära

Ha det gott

Kram på dig

2011-09-05 11:52:59
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
carina

Å vilken söt liten schäfervalp :) för visst är det en sådan?

Ha en fin kväll!

Kramen vännen♥

2011-09-05 16:11:21
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Snejky

Sååå söt liten voffsing.....

Så roligt, ja, man kan göra mycket kuliga grejer med foto & film...

Jag e lite avis, för jag blir aldrig brun...L

Jag önskar dig en härlig resterande måndag, tjejjen...

Kramelikram

:love::thumbup:;-P

2011-09-05 16:15:25
URL: http://www.ladyzoega.webdon.nu
Vicke

ja, tyvärr är hösten på väg, ha en fin kväll nu

Gunnel

Inte visste jag att du hade sådana skådespelartalanger. Jättekul! Ha det bra

2011-09-05 20:44:26
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback