Skinka eller korv?????? :-P


Äntligen helg. Kallt som tusan är det ute trots att det är 6 grader varmt. I helgen har jag fint besök här. Lilla Eskil.
Det är en lite Jack Russel. Då han kommer hit springer han alltid in i köket och sätter sej vid kylen. Korv eller skinka kanske :-P Så här ser han ut den lille fliuren.


Är jag inte söt ????? Husse är bortrest i helgen så därför är han här. Nu hoppas jag bara på bättre väder innan Valborg. Skönt om man kan vara ute. Förra valborg satt vi ute i solen och åt. Jättehärligt var det. Dags nu att ägna sej åt lite hushållsvård. Det är ju fredag.

FÖRDELAR MED ATT VARA 60+ OCH PÅ VÄG MOT 70 o 80

1) Kidnappare är inte särskilt intresserade av dig.

2) I en gisslan-situation är du troligtvis en av de första som blir släppt.

3) Ingen förväntar att du springer - nånstans- överhuvudtaget.

4) Folk som ringer kl.09 på morgonen, kan gott få fråga: " Väckte jag dig?"

5) Folk ser inte längre på dig som en hypokondriker.

6) Du har inte mer att lära dig på det hårda sättet.

7) Något av de sakerna du köper nu, håller resten av livet.

8) Du kan klara dig utan sex, men inte utan dina glasögon.

9) Du ser inte längre en fartbegränsning som en begränsning.

10) Du har slutat med att hålla magen inne, oavsett vem som går förbi..

11) Dina hemligheter, som du delar med vänner, stannar kvar hos dom.
För dom kan inte komma ihåg dom.

12) Antalet nya hjärnceller du får, är äntligen nere på en nivå som du
kan hantera.

13) Du kommer inte ihåg vem som har sänt dig denna lista, men skicka
den vidare innan du glömmer det... =))

Tjillevippen för denna gång. Ha en skön fredag. Bamsekramizar till er alla.

KOMMENTARER
Anonym

:love:

2012-04-27 14:12:36
Aurora

15 plus här. förra veckan var det jag som var hundvakt. en trevlig sysselsättning. kram

2012-04-27 16:00:25
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Gilla

Får man verkligen sno den? Det gör jag och visar det lite senare. Stämmer precis in på mej kanske ännu bättre än för genomsnittet, för jag hör ju till dom i den högsta skalan. ;-);-)



Sv: Du kan också göra en sån hemsida alldeles gratis om du prenumererar på T.Ex PC-Tidningen som jag gör. Annars är det ändå inte så dyrt med en hemsida där. Kul att du GILLAde min i alla fall.



Det är helt enkelt sk'tkul att få så många läsare. Nu tror ju inte jag att jag har de flesta i alla fall.



Kram/Gilla

2012-04-27 16:54:39
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Sita

Fin liten vovve. Hoppas på bra väder nu när jag är långledig. Börjar jobba igen på torsdag. På måndag ska jag hälsa på en bloggvän o vi ska fika. Kram

2012-04-27 18:39:02
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Inger Rozén

:-)Ha ha!Tänkte på den om snoppen!

Kul!

Tack för dina kommentarer hos mig!Inger i Örebro

2012-05-07 14:46:39
URL: http://chintoh.blogspot.se/
Inger Rozén

:-)Fina bilder och skoj!

Man blir glad att titta in hos dig!

Men sur på vädret?Är det inte värre nu med 40 dagar och nätter?Med tanke på Noahs lilla regnskvätt!

Kram,Inger I örebro

2012-06-03 13:49:34
URL: http://chintohs.blogspot.se
Inger Rozén

Hej!

Och det regnar fortfarande.Kram på fina bilder!

Vänl.Inger Rozén

Chintohs.blogspot.se

2012-06-25 18:00:21
URL: http://chintohs.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback