Lite allmänt babbel och några bilder :-)



Måndag hela dagen lång. Solen sken i morse men nu har det blivit mulet :-( Helgen har gått fort som bara den. I går var det så härligt ute. Sol och skönt tills på kvällen då ösregnet kom. Idag har jag fått hit mina små lurvusar Penny och Skoja igen. Så mysigt så. Vi är just inkomna efter en långprommis. Här kan ni titta hos matte Anna och följa henne i hennes jobb med lurvisarna. Nu i maj ska de iväg och tävla så det är full fart med träning.

Jag tror jag fått en ordentlig muskelinflammation i min vänstra arm. Har haft lite småont i bägge överarmarna ett tag. På fredagnattt vaknade jag och trodde armen skulle sprängas. Kunde knappt röra den. Jag har haft ett elände med av och påklädning. Hade som tur var Voltarensalva hemma som jag smort med så det börjar kännas lite bättre. Idag blir det en latardag. Tänker försöka att vila armen så mycket som möjligt.

Lägger in lite mera bilder här från påsken då Ida och Amanda var här. Även kusinerna Victor och Jonathan kom ju på besök då.

Även jag lyckades fastna på en bild :-)



Lite smått och gott med barnbarnen.



Jag är så glad för att jag fått lov av hyresvärden att göra en blomrabatt här vid vår bro. Det tokkliar i fingrarna kan jag berätta. Ska bli jätteskoj. Saknar trädgårdspysslandet så enormt sen jag flyttade till lägenhet. Men nu får jag ju påta lite grann jiiiippppiiii ;-P

Så avslutar jag med Dagens Klokord



Önskar er alla en skön måndag. Var rädda om er och varandra. Kramiz

KOMMENTARER
Anonym

hej

2012-04-23 22:34:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback