Snart julafton då :)

Så var då det tredje ljuset tänt. Dagarna bara rusar fram. Helgen har gått fått. I lördags var vi tillbaks i mormors lägenhet och fortsatte att plocka och dona. Hennes kläder lämnade vi i pingstkyrkans insamlingscontainer. Det är ju bra om de kan komma till nytta. På kvällen var jag hemma hos bästaste föräldrarna och blev bjuden på så god mat och dryck. Skönt att få komma bort en stund. Tack för en helmysig kväll :) 
 
I går bakade jag Hallongrottor. Ska fortsätta bakandet idag så det blir klart. Måste komma ihåg att posta julkorten idag oxå. På onsdag har jag planerat julklappsinköpen, torsdag blir det begravning. Sen är det strax julafton då. Dags nu att sätta igång med bakningen. Ha en bra dag och var rädda om er och varandra. Kramelikram

KOMMENTARER
Sita

God morgon. Här ska jag jobba dom sista 4 dagarna. Sen är jag ledig till 1 mars då jag sökt pension. Ska bli skönt att slippa köra dom 5.8 milen /dag. Kram

2012-12-17 07:27:20
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Snejky

Ohhh, vad fint du har tapetserat om här...
Jodu, tiden rusar, dessa sista dagarna...
Jag ska inte göra så mycket, eftersom jag fått lite timmar på jobbet. Men....julmat blir det...
Alltid känslosamt att ta itu med sådant, men bra att ni skänker det som ni inte ska ha...
Ta hand om dig, tjejjen..
Kramen :love:;-P

2012-12-17 11:18:44
URL: http://snejky.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback