Lite ditten och datten :)

Hejsan svejsan. Det var ett tag sedan jag skrev något här nu. Lusten har bara inte infunnit sig. Jag har haft en riktig dunderförkylning som verkligen tömt mej på kraft. Så spökar mitt höga blodtryck oså. Har nu fått en ny blodtrycksmedicin som ska provas. Sedan jag började med den har jag haft konstant huvudvärk. Det gillas icket.
Annars knallar det på. Har haft några födelsedagsbarn i februari. Maria (ena dottern) har fyllt 32 år. Våra prinsessor Amanda och Ida har fyllt 8 respektive 10 år. Fasen vad tiden går fort.
Lurvtussarna Penny och Skoja tillbringar dagarna med mej när matte jobbar. Skönt det så man kommer ut. Nu tror jag våren är på väg. Det har töat hela veckan. Sol och varmt. Kan inte bli bättre.
Nästa vecka är det sportlov här. Då ska jag och Ida åka upp till Vindeln några dar. Blir skoj. Då får kusinerna träffas och busa av sig lite. Hoppas bara vädergudarna är på bra humör då. Nu blir det på med kläderna och ut på en prommis. Jag ska hämta min cykel som står vackert parkerad hos min bror. Slut på sparkföret är det så då får det bli cykeltramp istället. Ha en skön lördag. Kramizar till er alla.

KOMMENTARER
Sita

Hejsan. Här blir det många födelsedagar nu snart. Emanuel 11 år 19-3, dotter Ing-Britt 40 år 24-3, gubben min 65 år 9-4, Tilda 11 år 13-4. Det luktar dyrt. Kram

2012-03-03 10:06:25
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
syren

Ha det så trevligt i Vindeln! kram

2012-03-04 16:08:51
URL: http://syren-syren.blogspot.com
Fenixmona

Det ska vara skoj att blogga annars får det bli paus...fast än så länge tycker jag nog att det är roligt. FB däremot är väldigt rörigt och börjar att kännas stressande...Det är inte bra! Kramiz

2012-03-05 06:52:54
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback