Snart reser vi.

Gomorron. Ja nu åker vi snart ut i stora vida världen jag och Ida. Ända till Umeå åker :-) 1,5 mil  är det. Tänk så långt. Vi ska ju åka på tiorskalas idag och jag har bakat tårtbotttnar i långpannan. Ska bli spännande att ta det på bussen. Gör färdigt tårtan på plats annars är det risk att det blir katastrof. Jag är lite sliten i armarna idag efter allt grävande igår. Rabatten är klar med kantstenar på plats. Nu ska det bara planteras. Det ska bli så skoj.
Önskar alla en fin dag. Kramen
Glöm inte att vara med att TÄVLA priset är en spännande påse från Glitter. Klicka på länken och läs mer.

KOMMENTARER
Mita

Oj, ja det var en lång resa..:-) vad roligt med kalas,och det är nog bäst att fixa tårtan på plats..;-)

Du får visa lite bilder sen på rabatten när den är klar,

Ha en riktigt fin dag nu

Kramizar:-)♥♥

2012-05-26 12:53:53
URL: http://mitasguldkorn.blogspot.com
Sita

Lång resa. Jag trodde minst till Turkiet. Kram

2012-05-27 17:23:20
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
attis

:-)

2012-08-31 13:41:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback