Ormet kryper

Äntligen sol och varmt. Tänk så mycket piggare man blir. Helgen har varit full fart här. Jag har huset fullt med folk. I söndags lyckades den här lilla damen få med mej till Tropichuset som vi har här. Jag har aldrig satt min fot där. Jag är nämligen dödligt rädd för ormar. vi gick ialla fall dit och jag gick in på darriga benMot alla odds så överlevde jag :-) Både Ida och Maria höll i ormen Pelle. Ida ville absolut att jag skulle känna på den. Jag ställde mej bakom Tobias, sträckte modigt fram lillfingret och kände på den. Jisses vad jag skakade. Den här ormen är inte så stor. De har dem som är mycket mycket större.


De har djur från alla världens hörn. Små söta silkesapor bla som var bra mycket roligare att titta på .
Jag har gjort ett bildspel där ni kan se många av djuren som finns där. Bara att klicka här på bilden så kan ni se dem.
Tropichuset i Holmsund on PhotoPeach
 

Dags nu för en promenad i solen med lurvtussarna som jag har här idag. Ha en skön dag alla. Kramen.
Trackback