Bara en helt vanlig måndag :)

 
Ännu en vacker dag verkar det bli här. -3,5 och solen lyser från en molnfri himmel. Snön lyser med sin frånvaro som tur är. Det har varit en lugn helg. Har haft Ida här på besök. Det var så roligt i lördags när jag var hos mormor. Hon var vaken och pratade på :) På kvällen blev det Så mycket Bättre. Blev så snopen när Sylvia Wrethammar dök upp. Henne har de kunnat vara utan. Det är en artist som jag aldrig gillat. Bäst ut denna gång var ju Miss Li och hennes tolkning av Här Kommer Natten som hon framförde helt fantastiskt. Så var det ju detta med att ställa om klockorna. Vaknade strax före fem i går morse. Låg och snurrade en stund och insåg att det var lika bra att stiga upp. Klockan var då 05:10. Skiit hade glömt så plötsligt var klockan bara tio över fyra. Det blev en lång dag. Idag står det städ på schemat. Bara fram med snabeldraken och sätta igång. Njut av denna måndag, det ska jag göra. Kramelikram.
 
Dagens Klokord


KOMMENTARER
Gilla

Jag håller med dig att Sylvia inte passade riktigt i sammanhanget. Miss Li var bäst!

Så lätt det är att bli vimsig, när tiden förändras. Men jag hade tur, som sov länge i går morse. Idag vaknade jag före sex och kunde inte somna om, så jag läste ett tag. Men när ögonen började slå igen, släckte jag och somnade om en timma till.

Kram/Gilla

2012-10-29 09:14:10
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Gilla

Sv: Vem var det som sjöng om SMÅ LÄTTA MOLN? Det skulle ju passa dig om du skulle sitta på dem. Jag googlade, så jag såg att det var Pugh Rogefelt. Så du behöver inte svara mig på den frågan. :-d

Kram/Gilla

2012-10-29 11:18:45
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Micke

Jo...håller med, den där Sylvia kunde de ju kasserat på nåt vis, har aldrig förstått hennes storhet...urk..!

Men resten va helt ok måste jag ändå säga, ska bli intressant att följa detta, även om jag tycker det kastas en hel del "klychor" runt omkring i det programmet och allt ska vara så gulligt....men...det fungerar ändå..ha de bäst :)

2012-10-29 19:30:38
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Ellis

Hej!
Snar för fullt här nu och är bara 0,6 ute, hoppas det inte fryser på tills imorgon!
Skönt att mormor var vaken! Hoppas du har haft en fin måndag!
Kram Elenor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback