En massa babbel :)

 
Vackert väder här idag oxå. Det var lite frost ute ridigare i morse men solen lyser och just nu är det 5 grader varmt. Den här veckan har det varit mycket hundliv. Så mysigt så. Igår tog jag in pelargonierna. Satte dem i en blomlåda och ställde dem i ena fönstret i trapphuset. De blommar fortfarande så vadkert så det kändes hemskt att ställa ner dem i källaren. Hade Penny och Skoja här så det blev flera härliga promenader. I går kväll kom den stor stilige collie Bobby.
 
Han tycker ju inte livet är så roligt nu när Skoja löper. Blir inte mycket sova för husse och matte då han vankar, ylar och har sej. Tänkte då att han kunde vara här över natten så Anna och Tobba skulle få sova. De börjar ju jobba klockan sju. Jag och Lehna tog en kvällsprommis  med honom. Vid elva vart det en kort promenad och det var så skönt ute då. Jag höll just på somna vid ett då jag flög upp snabbt. Trodde det var ett brandlarm som gick. Det var bara Bobby. Sen vankade han omkring till vid halv tre tiden. Han somnade till slut. Vid kvart över sju steg jag upp. Då var han piggelin igen. På med kläderna och ut på en prommis. Nu är kaffet uppdrucket, Bobby har ätit och sover just nu. Kan säga att jag är ganska trött :) Hurra, hurra. Fick SMS att mina soffor kommit till butik. Bara att hämta dem då. Så jäkla skoj det känns. Ha en skön fredag alla. Kramelikram.
 
Dagens hihi

 
 

KOMMENTARER
Inger Rozén

:-)Hej och Godmorgon!
Hi hi.Har varit vaken en stund och tagit in frukost.
Skoja är så söt.Och jag blir sugen på hund.Har ju mina två kissar.
Ha du en trevlig helg!Kram,Inger

2012-10-12 10:42:04
URL: http://chintohs.blogspot.se/
Snejky

Nya soffor...Jiiiippiieeee, vad roligt.....Hoppas du blir supernöjd när de väl är på plats...
Önskar dig en toppen fredag, tjejjen.
Kramen....:-P;-):love:

2012-10-12 11:32:45
URL: http://snejky.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback