Man kan ju bli galen för mindre.....

 
Nu har jag fått hem mina soffor. Stort tack till goaste föräldrarna och finaste lillbroren för hjälpen. Höll på att få slag när vi kom hem. Fick två kartonger med överdrag, en till varje soffa. Roligt värre då den ena var ljusbrun (vilket jag skulle ha) och det andra var vitt. Ringde Jysk och blev väldigt vänligt bemött. Killen som svarade skulle köra hem rätt överdrag till mej ikväll. Tack för det. Lehna och hennes kompis therese kom hit och hälsade på. Vi satte ihop den ena soffan och jag har satt på alla överdrag. Det gick enkelt och smärtfritt och utan fula ord :) Nu har jag strax satt ihop den andra soffan. Alldeles själv dessutom. Jisses vad jag är duktig :) Får bara vänta nu på Jyskleveransen så jag får sätta på klädseln på den oxå. Måste nog få i mej lite mat nu känns det som. Ha det gött. Kramen

KOMMENTARER
Aurora

Duktigt jobbat!:-d

2012-10-13 18:53:41
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Anki

Ja, sådan service ska det vara när det skickas med fel grejer. Hyggligt som tusan att komma hem till dej med den rätta tygfärgen.
Så frustrerande, jag skulle ha gallskrikit i högan sky,


kraaaaam

2012-10-13 18:59:43
URL: http://nabbann.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback