Måndag igen då :)

 
Free Orkut and My Space Graphics Glitters scraps
Gomorron. Idag känns det kyligt ute. 6grader varmt och blåsigt. Brrrrrrrrrrrr. Som tur är så lyser den vackra gule däruppe. I helgen har det inte funnits så mycket tid för bloggande. Har umgåtts med min moster som är på långväga besök :) Tävlingarna för vovsen gick bra i lördags. Penny tog en första och en tredejplacering.  Klassvinst i hopp A pinne plus uppflytt till klass 2 hopp B 3: a  Jätteskoj.
 
 
Bobby har jag inte fått någon bild på ännu men det kommer. Han tog en andra och en fjärdeplats, fick pinne och blev uppflyttad till klass två :)
 
Jag blir ju så hispig när de är och tävlar. Så skönt så när telefonen ringer då :) Hann även med en snabbis med äldsta dottern Annelii ich hennes familj igår. Hann krama om goingarna Amanda och Elias. Fort gick det  men kramar blev det. Fick rökt sik av föräldrarna i går. Jisses så gott det är. Nu blir det några drag med snabeldraken och torkning av golven. ha en toppendag. Kramelikram.
 
Något att tänka på.

 

KOMMENTARER
Sita

Godmorgon Så duktiga vovvs. Inatt har vi haft frost, gräset var vitt när vi kom ner o bara +1 grad då. Nu skiner solen så grannt. Kram

2012-09-24 08:41:39
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Snejky

Men oj, ett jätteGrattis till dem...
Sik hade jag inte ätit förrän jag flyttade till S-vall, jättegott...
Kramelikram, tjejjen...

2012-09-24 13:06:28
URL: http://snejky.se
Fenixmona

Vilken stolt vovve, och självklart är du ju lika stolt! Här blev det en tidig start idag. Somnade vid halv nio och har sovit som en stock...om nu stockar sover...bara varit vaken en gång och somnade om igen, så idag är jag pigg o utvilad. Kramiz

2012-09-25 03:46:51
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback