Jisses vad duktig man kan vara :)

Tråkväder idag. Igår var det helt underbart ute. Ett par grader kallt, strålande sol, inte ett moln på himlen och alldeles vindstilla. Nu är det oxå ett par grader kallt men mulet och blåser värre än värst. Jag hade ju mina älskade lurvtussar här igår. Tvättade massor. Fattar inte hur det kan bli så mycket. Dunder och brak har det varit i badrummet sen i tisdags. Det smäller inte lite när de river kakel. Ska bli så skönt när de är klara därinne. Slippa se det eländiga mögliga fönstret.Framförallt slippa äckellukten därinne :)
 
Spännande saker hände igår. Jag var och hämtade min nya telefon som jag beställt. Det var dags för mej oxå att följa med i utvecklingen. Det blev en Sony Ericsson Xperia Ray Gold. Så här ser den ut den farliga tingesten.
Ida skrattade gott när jag berättade vad jag beställt för telefon. Så nu är det upp till bevis att jag kan lära mej använda den :) Lyckades starta den, koppla upp mej på nätet, ringa och skriva sms, byta skärmbild och en massa andra konstiga saker :) Jippi. Inte ett enda sånt där fult ord ni vet. Sånt där som brukar hoppa ur truten ibland :) Nu sitter jag och väntar på Byggis. Han ska börja kakla idag. Jag tror jag bara ska vara smålat idag. Känns inte helt fel. Dags för lite påtår och fundera vidare om jag ska vara lat eller inte. Ha en toppen dag. Kramar till er alla.
 

KOMMENTARER
Ellis

Grattis till nya telefonen och bra att du har lyckats använda den också! =)
Hoppas de blir klara med badrummet snart!
Kram Elenor

Snejky

Men vad roligt...Alltid kul med lite nya grejer...
Självklart ska du bara vara idag, bara göra det du känner för...Man behöver såna dagar emellanåt..
Ha det bäst, tjejjen..
Kramelikram....:love:;-P:thumbup::-P

2013-01-10 11:14:56
URL: http://snejky.se
Bibbi

:-d Visste ju att det skulle gå bra!!!
Snygg är den också. Guld ska guld ha. Och du... Om du latar dig idag så jobbar jag för en gång skull haha
Kramizar på dig och om det här kommer in så vet du att det funkar från telefonen

2013-01-10 13:14:35
URL: http://www.bibsan.se
Kenneth

hmm fukt i badrummet behöver de bila också? stackare isånt fall har varit med om det o jag rymde hemifrån :)

2013-01-10 19:01:09
URL: http://rothvoss.blogspot.se/
Sita

Grattis till nya telefonen. Har en som dotter använde tidigare ligger här men törs inte prova. Får se om hon kommer hit o säger hur jag ska göra. Svara i den kunde jag när hon hade den. Kram

2013-01-10 19:11:03
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Micke

Jo..jag o frugan funderar på att byta upp oss på telefonfronten också..vi ska bara hitta en med hyfsad kamera först...fast egentligen är jag nöjd med min ganska nya simpla knapptelefon med plats för två abonnemang..men en ny leksak är ju inte fel det heller ;)

Vi får se.

Ha så fint och kram till dig :-)

2013-01-10 20:36:06
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Bibbi

Tassar in och önskar dig en fin helg bästa Attis. Och jag lovar... jag vilade :-P
Kraaaaam :love::love:

2013-01-11 14:30:14
URL: http://www.bibsan.se/blogg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback