Ja se det snöar ja se det snöar......

Not. Första dagen på sportlovet och snön vräker ner. Tur nog har det blivit mildare ute. I går kväll var det - 17. Nu är det -1,5. Det tackar vi för. I eftermiddag kommer Ida och då ska vi baka cupcakes. Måste ju ha lite sportlovsgottis :) 
I morgon kommer lillprinsen Elias från Vindeln och ska vara här ett par dar. Ska bli så skojsigt. 
 
Ikväll ska det dejtas med tvättstugan, inte lika skojsigt alls men ett måste. Ska även sticka klart socken jag håller på med. Har en halv socke kvar så det ska väl inte ta så lång stund.
Nu ska jag vara lite tjatig här. Lägger ut Lehnas annons igen på telefonen som hon ska sälja.
 
Jag säljer min Nokia Lumia 920. Telefonen är två månader gammal men bara använd ca 3 veckor. Nypris 5500 kr. Säljer den för 4000kr. Priset kan diskuteras vid snabb affär. Ring 0725739526.
 
Nu blir det lite kaffe här och sen fram med stickningen. Ha en skön måndag och var rädda om er och varandra. Kramelikram

KOMMENTARER
Gunilla

Tack för ditt besök på min passagenblogg. Nästan all snö har töat bort i helgen och endast lite vitt på sina små ställen. Längtar efter våren!
Ha en bra dag!
Kram

Bibbi

Hej lilla flitmyra :) Dina smajlisar syns inte på min dator så jag gör egna. Vet inte hur det ser ut hos dig men...
Vet ingen som är igång som dig :)
Nu har vi kommit hem igen jag och de fyrbenta. Lika trötta alla tre efter en tuff dag igår. Landade här elva på kvällen och idag säger kroppen STOPP!!
Cupcakes har jag aldrig bakat men låter sååå gott. Får nog testa det nån gång.
Låter lite jobbigt för Ida... Först platta för att sen krusa.... Tur hon är ung ;)
Kramizar till dig finaste Attis

2013-03-04 13:56:01
URL: http://www.bibsan.se/blogg
Sita

Hejsan jag lägger in dej på en grupp om du vill sälja det du stickar. Kram vill inte ha mer snö. Men det visar kallt här o det vill jag ha, då blir det en fin sommar. Kram

2013-03-04 15:19:25
URL: http://siitasblogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback