Kung Bore tillbaka.

Här har varit rena södern. Vi har haft plusgrader hela veckan. Så lovar metrologerna kallare väder och snö. Typiskt nu då när sportlovet kommer. Idag är det -1,5 blåser värre än värst så har det snöat inatt. Jag har haft två sovkompisar inatt. Penny och Skoja. Matte håller på att flytta så då får de bo här ett par dar. Hade även Collie Bobby här igår kväll. Det var så mysigt så. Nu har vi varit ute på morgonpromenad och jag höll banne mej på att blåsa bort. Skoja gillar när det blåser och försöker fånga allt som blåser omkring. Det går inte att låta bli att skratta när hon får sina fångarattacker. 
 
Det blir väldigt mysigt inne med tre hundar i det väder som varit. Blött och massor med sand som fastnar i deras lurviga pälsar. Måste fram med Snabeldraken nu och dammsuga. Golven känns som om de skulle vara gjorda av sandpapper. Ganska bra egentligen. Bara att gå omkring då så slipper jag ju nöta på fotfilen :) Oj, kom just på att jag glömt att ta min blodtrycksmedicin på morgonen. Bäst att slänga i sej lite piller då. Ha en härlig fredag. Bamsekramar
 

KOMMENTARER
Sita

God fm. Strålande sol här o +2 grader. Varit -grader inatt. Ha det gott med vovs. Kramar

2013-03-01 09:42:10
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
jenfan75

Ja visst är det otroligt. Vi fick tillbaka det där vita pudret vi med.. Hade ½ decimeter utanför dörren imorse när jag släppte ut katten.

2013-03-01 10:20:22
URL: http://www.jenfan75.blogspot.com
Bibbi

Go middag frun :) Här blåser det galet också men plusgrader och sol så kanske det tar lite på snön.
Skönt att se dig tillbaka igen :)
Blodtrycksmedicin är inte att leka med. Bara att du sköter dig vännen <3
Kramar om dig gör jag Bibbi

2013-03-01 12:17:21
URL: http://www.bibsan.se/blogg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback