KvastAsta är hemma igen :)


 
Så var kvastresan över för denna gången. Efter att ha plockat lite stickor från rumpan (dåligt putsad kvast) en varm dusch och lite mat känns det bra att vara hemma igen :-P 
 
I går var det fullt hus här ett tag. Först kom Anna och Tobias för att hämta lurvtussarna. Ida och Jenny var här. Så kom Jennys Tobias. Sist kom Maria och Hasan och hade en massa gofika med sej. Det blev en hel del tuggande. gott var det. Jenny hade köpt så fin present till mej från hennes lilla familj.
Den ska jag hänga i något av fönstren. Har haft besök idag oxå. först kom Ida och hennes kompis Linnea och ville se på film och äta påskgodis :-). Nu ikväll har Maria och Hasan varit och hälsat på. Alltid trevligt med besök. Annars har dagen ägnats åt att tapetsera om i bloggen. Det har tagit några timmar men jag är nöjd med resultatet. Griljerat en skinka har jag oxå gjort idag. Nu är det väl inte så mycket annat att hurra för än att hoppa ner i sängen. Kanske skulle ta och göra en äggtoddy först. Natti natti alla goa männskor. Påskkram från lilla mej.:love:
 
 
 

KOMMENTARER
Gilla

Så fin din sida blev. Men det tar lång tid att ladda ner den.

Jag bara säger äggtoddy. Det har jag nog inte ätit nästan sen jag var barn. Glömmer inte hur jag fick stå att röra toddy till Pappa. Jobbigt men gott. Kanske skulle prova på en dag.

Sv: Dett är nog ett halvår sen jag bytte till Google Crome. Jag tycker att den är bra. så kommer den ihåg mina inloggningar också, så jag har glömt en del coder om jag skulle gå över till IE igen. Men då får man ju be om nya.

Ha det nu så gott utan stickor i rumpan. Hihi!

Kram/Gilla

2013-03-29 23:38:48
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Fenixmona

På benen men inte mer...Önskar nu en riktigt Glad Påsk! Kramiz:love:

2013-03-30 07:30:58
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Sita

Glad Påsk o god morgon. Så fint det blev här inne.Tänk om man finge nytapetserat hod mej med. Är så trött på den rödrandiga bakgrunden. Kram

2013-03-30 07:38:45
URL: http://siitasblogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback